Med den voksende interesse for forebyggende medicin og bevidst livsstil er nutraceuticals ved at blive mere end bare et produkt - de er ved at blive en investering i sundhed. Det gælder især for de europæiske forbrugere, som værdsætter hver eneste euro, der investeres i deres velbefindende, i form af effektivitet og langsigtede fordele.
Hvorfor det er vigtigt at positionere nutraceuticals som en investering
Den moderne forbruger ønsker ikke at blive "helbredt", han ønsker at undgå at blive syg. Og i stedet for at vente på de første symptomer vælger flere og flere mennesker en proaktiv tilgang - at styrke immunforsvaret, støtte fordøjelsen og beskytte hjertet og nervesystemet på forhånd.
At positionere NSP-produkter som "investeringer" fungerer på flere niveauer:
- Økonomisk - regelmæssige tilskud er billigere end at komme sig efter sygdom.
- Følelsesmæssigt - tillid til fremtiden og kontrol over ens eget velbefindende.
- Rationelt - NSP-nutraceuticals er underlagt kvalitetskontrol og kliniske studier, der bekræfter deres effektivitet.
Hvilke NSP-produkter er tilgængelige i Europa, som egner sig til denne tilgang?
- Vitamins & Minerals - Super Complex - et komplet vitamin- og mineralkompleks til daglig støtte for kroppen.
- Power Greens 450 g - styrker immunforsvaret, afgifter og mætter med antioxidanter.
- Super Omega-3 EPA - beskytter det kardiovaskulære system, støtter hjernen og leddene.
- Zink ALT - støtter immunforsvaret og reparerer væv.
- Bifidophilus Flora Force - genopretter og støtter mikrofloraen i mave-tarmkanalen, grundlaget for et stærkt immunsystem.
- Chlorophyll Liquid - naturlig detox og cellebeskyttelse.
- Liver Health (ekstrakter af artiskok, marietidsel m.m.) - til støtte for leveren og generel udrensning af kroppen.
Hvad siger eksperterne om NSP's nutraceuticals?
Dr. Emma Müller (læge, ernæringsekspert, Tyskland)
"Jeg kom selv til nutraceuticals efter en kompliceret operation, hvor den traditionelle medicin ikke længere hjalp. Efter at have skiftet til NSP-programmerne blev jeg ikke bare rask, men så også, hvordan en systematisk tilgang til ernæring, næring og restitution giver varige resultater. Nu anbefaler jeg trygt disse produkter til mine patienter som en investering i et langt og aktivt liv."
Sophie Laurent, ernæringsekspert, coach for kunderelationer (Frankrig)
"I Europa er det vigtigt ikke bare at sælge et produkt, men også at vise dets værdi på lang sigt. Vi forklarer, at regelmæssig brug af nutraceuticals er som et medlemskab af et fitnesscenter: Effekten er kumulativ og håndgribelig efter 3-6 måneder. Folk, der indser dette, bliver faste kunder."
Hvad siger kunderne om NSP-produkterne?
Robert, 45 år gammel, Tyskland:
"Jeg købte først klorofyl efter råd fra min kone. Efter en måned tilføjede jeg Super Omega-3 EPA og Bifidophilus. Nu føler jeg stabil energi, normaliseret fordøjelse og vigtigst af alt - jeg er holdt op med at blive syg i den kolde årstid."
Viola, 38 år gammel, Østrig:
"Jeg blev tiltrukket af tanken om, at sundhed er et aktiv. Nu er jeg i gang med programmet Vitaminer & Mineraler - Superkompleks + Zink ALT + Klorofyl. Jeg har det bedre end for 10 år siden."
Ved at positionere nutraceuticals som en investering kan du ikke bare sælge et produkt, men opbygge et langsigtet forhold til dine kunder. Det giver dem tillid til fremtiden, hjælper med at opbygge en forebyggelseskultur og styrker en forpligtelse til systematisk at tage sig af deres helbred.
Hvis du gerne vil finde ud af, hvilke produkter der passer til dig, eller hvis du vil have et personligt tilbud, så kontakt os i dag. Vi finder det bedste program til dig under hensyntagen til dine mål og din livsstil.
