Hjælp-sektion (FAQ)

- Brug søgningen i toppen af hjemmesiden.

Поиск по сайту Клуб NSP

1) Skriv et søgeord, du vil søge efter (eksempel: klorofyl, vitaminer, læbestift...)

2) Tryk på Enter-tasten på dit tastatur, eller klik på forstørrelsesglas-ikonet.

- Hvis du ikke kender navnet på produktet - stil et spørgsmål til onlinekonsulenten, udfyld formularen nederst til højre, eller kontakt os på en hvilken som helst måde, der passer dig, så sender vi dig direkte links til de rigtige produkter.

For at afgive en ordre skal du gå til siden for det produkt, du ønsker.

  1. Vælg det ønskede beløb ved at klikke på "+" ved siden af produktbilledet.
  2. Klik på knappen "Køb".

3. Gå til indkøbskurven ved at klikke på dens ikon:

og klik på "Checkout".

4. Udfyld alle felter: fornavn, efternavn, fuld adresse, kontakttelefonnummer.

* Bemærk, at hvis du ikke har et NSP-rabatnummer, skal du lade dette felt stå tomt eller registrere dig for at få adgang til partnerpriser!

5. Vælg leveringstype ved at sætte en prik foran den ønskede leveringstype: "Selvafhentning" eller "Til din dør".

6. Klik på knappen "Bekræft ordre".

7. En kopi af din ordre vil blive sendt til dig via e-mail.

  1. Hvis du er kunde i vores onlinebutik, kan du sende dine spørgsmål til vores e-mail [email protected]

  2. Hvis du har et NSP-rabatnummer (affiliate-aftale), som ikke er udstedt af os, kan du skrive dine spørgsmål på forummet her (registrering er IKKE påkrævet)

QIP Shot Screen 142

.

Svar: Når din ordre er blevet behandlet af en manager, vil du modtage en e-mail i din postkasse. Der vil være fuld information i brevet om, hvor og hvordan du kan modtage din ordre: adresse og telefonnummer, hvor og hvornår du kan modtage din ordre.

Svar: Du behøver ikke at gøre noget ekstra for at få 30% rabat - bare læg din ordre på $41 eller mere. Din ordre vil automatisk blive beregnet med rabat, og du kan se disse oplysninger i din indkøbskurv.

Når din ordre er blevet behandlet, vil der komme oplysninger om dit personlige rabatnummer i din mailboks.

{Leverer I ordrer i weekenden?}

Svar: "Doorside"-levering er tilgængelig på hverdage.

Svar:

  1. Hvis du får et rabatnummer efter en bestilling på vores hjemmeside, kan du bruge det til dine fremtidige køb.

  2. Hvis du ikke fik et rabatnummer på vores hjemmeside, bedes du kontakte den person, der hjalp dig med at lave det, og han vil rådgive dig om, hvor du kan købe produkterne, så du kan få bonusserne.

Svar: Alle produkter er licenseret og certificeret i henhold til alle regler i det land, hvor de præsenteres (vi arbejder i mere end 35 lande). Læs mere om kvalitet her


Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?

Stil dit spørgsmål på den måde, du vil!

...Du kan også stille dit spørgsmål nedenfor:

Stil et spørgsmål
Bemærk: HTML er ikke understøttet! Brug almindelig tekst.